Bella Twins Bicara Perpisahan, Isu Kesuburan, serta Gimana Mereka Nyaris Tidak Jadi Superstar WWE

Nikki memecah lehernya di gelanggang, menempuh operasi, serta kembali dengan penuh kemenangan ke WWE saat sebelum bersara buat bulan Mac kemudian. Serta kekuatan Brie dipamerkan tiap kali ia melaksanakan aksi Bella Buster tandatangan mereka- yang mengaitkan merebut seorang dengan leher serta kasar membuangnya ke atas tikar. Namun mereka tidaklah salah satunya perkataan yang wajib digunakan buat menggambarkan kedua- dua lelaki ini. Sebagian lagi yang sama semacam cocok: Pintar. Bercita- cita besar. Kind.

Kala tiba ke pintar, résumé mereka bercakap buat dirinya sendiri. Mereka berjaya bergelut dengan WWE sepanjang nyaris 12 tahun. Namun kembar pula ketahui bahawa dengan banyak mengenakan serta air mata kepada tubuh mereka, mereka tidak hendak bisa melaksanakan pekerjaan itu selama- lamanya- jadi mereka bekerja keras buat memulakan membina perniagaan yang bisa bertumbuh lama sehabis mereka meninggalkan cincin. Hari ini, mereka memiliki gabungan Instagram sebanyak nyaris 16 juta serta melaksanakan sebagian syarikat, tercantum jenama baju yang terus menjadi tumbuh yang dinamakan Birdiebee; Barisan kecantikan, Nicole+ Brizee; serta label wain mereka, Belle Radici. Bagaikan bonus kepada seluruh itu, mereka memproduksi eksekutif serta membintangi salah satu rancangan realiti atas E, Total Bellas- yang membagikan senarai pencapaian mereka yang luar biasa, bisa dengan gampang terpanggil Total Bosses. Serta mereka lapar buat lebih berjaya." Kami mahu dikenali bagaikan kembar milyuner sendiri," kata Nikki.

Daripada orang lain, realitas itu bisa jadi melarang roll mata. Namun bukan dari Bellas. Lelaki berumur 36 tahun bercakap dengan keaslian sedemikian sehingga mustahil buat tidak mempercayainya. Seperti itu intensitas yang membuat rancangan mereka mesti menyaksikan televisyen. Bagaikan pengeluar eksekutif, mereka bisa dengan gampang menyunting sebahagian daripada barangan peribadi yang lebih sukar. Kebalikannya, mereka menampilkan segalanya- dari perpecahan Nikki dengan rakan sekutu John Cena ke perjuangan Brie buat mengimbangi kerjaya serta keibuannya." Kami bukan tipe apa yang palsu. Yang baik, kurang baik, hodoh- anda menemukan seluruhnya," kata Brie.

Di mari, kembar membuka seluruh suatu dari perkahwinan serta balita buat membina empayar.

Berkembang, apakah ada kamu penggemar besar gusti?

Brie: Tidak. Kami merupakan pemain bola sepak serta bermain kompetitif, berkunjung ke segala Amerika Syarikat. Sehabis tamat sekolah menengah, kami berangkat ke California buat kuliah. Kami bekerja di Hooters buat memperoleh wang, serta mereka hendak bermain perlawanan WWE pay- per- view.

Serta seperti itu kala kamu mula masuk ke dalamnya?

Brie: Sangat menarik memandang perempuan ini bergumul. Amati, Nicole serta aku merupakan atlet, namun kami pula suka menyemai bibir kepada Spice Girls. Apabila bunda bapa kita memiliki parti, Nicole serta aku hendak tampak buat segala parti. Memandang sifat gusti, aku sedar dia merupakan gabungan atletisme serta hiburan. Aku mengalami Diva Search lagi berjalan serta mula menemukan lebih banyak ke dalamnya. Dia merupakan seluruh yang kita suka jalani. Jadi aku memujuk Nicole buat mencuba. Kami sesungguhnya tidak membuatnya- mereka tidak mencari kembar. Namun lewat itu, kami ditawarkan kesempatan buat menjajaki program latihan, serta kami jatuh cinta dengannya di situ.

Apakah ada kamu ketahui gimana menggunakan cukai secara fizikal?

Nikki: Tidak! Semasa sebagian minggu awal kami belajar gimana buat bertarung, Brie serta aku hendak memperoleh pek ais serta meletakkannya di atas katil kami serta cuma tiduran di balik kerana kami tidak bisa bergerak. Kami berangkat ke chiropractor ini yang memberitahu kami pada dasarnya kami meletakkan tubuh kami lewat kemalangan kereta tiap malam. Apabila kamu bergelut, kamu nyaris membengkak susunan cecair 2 ataupun tebal ini buat melindungi kamu. Dia gila- apabila kamu mengambil masa gulat, kamu mengecil kerana kamu tidak lagi membutuhkan perisai pelindung itu daripada terserang tiap malam.

Gimana perasaan kamu apabila kamu mula melaksanakan pertandingan televisyen?

Nikki: Dengan metode ini, kala aku merasa semacam kami sudah buatnya. Namun kritikan itu sukar. Seluruh orang mula memanggil aku kembar lemak. Dia merupakan kali awal aku betul- betul kehabisan kepercayaan diri aku. Aku jadi sangat kritikal terhadap diri aku serta sangat pilu. Lewat Brie serta sokongan orang lain, aku mula mengambil berat tentang apa yang aku fikirkan daripada apa yang dikatakan orang lain.

Brie: Dia sukar. Kamu terpaksa nampak semacam kamu cocok dengan dunia hiburan, namun kami pula atlet. Jadi, nampak semacam model namun jadi perempuan yang kokoh. Dia banyak.

Di luar gusti, kamu melaksanakan pelbagai perniagaan bersama- sama. Apakah semacam bekerja dengan keluarga?

Nikki: Kadang- kadang, terutamanya dengan Televisi realiti, boleh jadi surut dengan orang tersayang, kerana tiap hujah yang kamu natural, kamu butuh menjalaninya 2 kali. Serta dia sentiasa bawa kembali perasaan.

Brie: Namun tambahnya merupakan bahawa kamu mempercayai keluarga kamu lebih daripada orang lain, serta mereka tidak mahu kamu kandas. Satu lagi masalah yang aku perhatikan merupakan kelemahan aku merupakan kekuatan Nicole, serta kebalikannya. Serta terdapat hari apabila ia ketahui aku sangat membutuhkan hari buat diri sendiri, jadi ia mengambil lebih banyak. Setelah itu aku hendak buat untuknya.

Ayo kita bercakap tentang rancangan realiti! Nikki, apakah ada kamu menyesal berkongsi perpisahan kamu di situ?

Nikki: Satu masalah yang aku betul- betul menyesal tentang mempamerkan perpecahan merupakan bahawa tidak terdapat yang bisa mendengar suara[John], serta dia cuma nampak begitu satu sisi. Aku merasa semacam itu tidak adil kepadanya kerana ia terletak di ekspedisi dengan kami dari dini. Apa yang orang tidak menyedari merupakan bahawa John tidak sempat mengambil satu pendapatan daripada Total Bellas. Dia cantik- dia terletak di situ buat menyokong aku. Aku tidak hendak kurang ingat sokongan serta cintanya. Seperti itu yang membuat aku sedih- saya tidak mahu berkata dia jadi persembahan Nikki, namun dengan metode yang dia jalani kerana kamu tidak bisa memandang John lagi.

Merupakan baik bahawa keluarga kamu menyokong kamu berdua lewat perpecahan.

Nikki: Keluarga aku suka John. Aku suka John- dia orang yang luar biasa. Masa sudah dimatikan. Namun aku suka keluarga aku buat itu- mereka tidak sempat sempat pro Nicole dalam ini, serta seperti itu yang menolong aku tumbuh. Aku tidak memiliki keluarga aku yang coddling aku.

Brie: Aku fikir ia membuat kesilapan besar!

Apakah ada kamu masih merasakan dia merupakan satu kesilapan?

Brie: Tidak, aku buat masa yang lama kerana mereka merupakan pendamping yang menawan, serta aku fikir mereka merupakan perlawanan yang sempurna. Kerana aku telah berkahwin, aku merasa semacam terdapat peningkatan dalam ikatan, serta kamu bekerja pada perkara- anda tidak menyerah. Namun, selepas perpecahan, aku mula memandang bahawa mereka berdua mahukan masalah yang berbeza. Oleh itu, aku meluluskan pembelahan itu.

Nikki, kamu saat ini gembira dengan cinta dengan rakan kongsi Dancing bersama Bintang kamu, Artem Chigvintsev. Kamu sudah mengatakan bahawa kamu merupakan diri kamu yang sangat mentah dengannya. Gimana begitu?

Nikki: Dalam ikatan masa kemudian, aku rasa semacam aku sentiasa cuba jadi sempurna serta berjalan di atas kulit telur kerana aku tidak mahu mengusik orang lain ataupun membuat mereka meninggalkan aku. Artem merupakan orang awal yang sempat aku temui di mana aku rasa aku boleh jadi Nicole serta tidak sempat khawatir ia hendak meninggalkan aku untuknya. Kita seluruh memiliki sedikit edan dalam diri kita, serta ia suka edan aku. Ia pula orang awal yang sempat berbicara dengan aku. Brie mengatakan aku nyaris sangat jujur​​dengannya. Namun aku lebih suka ia ketahui segala- galanya.

Brie, bagaimanakah kamu ketahui suami kamu serta kadang- kadang pendamping gusti, Bryan Danielson( aka Daniel Bryan), apakah ada itu?

Brie: Kami sudah berkahwin, serta kerana dia jadi sungguh- sungguh, aku cuma ketahui. Aku jadi kepala atas cinta dengan ia, namun bisa memandang masa kemudian bahawa anak anjing- cinta serta cuma ketahui bahawa ia hendak menjadikan aku isteri sangat senang serta jadi bapak terbaik. Ia orang yang sangat baik yang sempat berjalan di bumi ini, serta ia memperlakukan aku semacam seseorang ratu. Meski saat ini, telah tentu terdapat masa kala Bryan serta aku sudah hadapi sebagian kejatuhan, namun kerana kita bercakap antara satu sama lain semacam kawan serta tidak berkata perkara- perkara yang bermakna, kita berupaya.

Dia nampak semacam kamu memiliki banyak hormat terhadap satu sama lain.

Brie: Saat sebelum kami berkahwin, kami bertanya satu sama lain," Bolehkah kamu berkahwin dengan kekurangan aku?" Aku berapi- api. Ia bertempur kemurungan. Serta aku rasa, kerana kami mengambilnya dalam perkawinan kami, kami berdua ketahui apa yang lagi kami lakukan serta gimana buat menanganinya.

Anak wanita kamu, Birdie, nyaris 3. Apakah ada kamu berfikir buat memiliki yang kedua?

Brie: Aku berangkat bolak- balik!

Nikki: Ini merupakan pembicaraan dalam rumah saat ini!

Brie: Kami cuba sepanjang lapan bulan, serta aku tidak boleh berbadan dua. Aku tertekan serta tidak berlaku. Ada sebagian kali aku terlambat serta tentu aku memiliki. Setelah itu aku hendak menemukan tempoh aku serta berdarah dengan sangat teruk. Aku fikir alam semesta memberitahu aku suatu semacam, bukan masa yang pas buat memiliki balita lagi. Sejujurnya, aku hendak memperoleh peminat ini memikirkan gimana ekspedisi dengan 2 orang. Aku dengar dari satu sampai 2 pergantian masalah besar- besaran. Bryan bergerak sejauh masa. Kami bercakap mengenainya, serta fikir dia hendak luar biasa buat memandang Birdie bagaikan kakak besar. Aku cuma butuh berfikir tentang kerjaya saya- dan apakah ada dia cocok saat ini, ataupun apakah ada aku butuh menunggu sehingga suami aku lebih banyak lagi di rumah?

Nikki, kala kau bersama John, kau seluruh memiliki balita...

Nikki: Dia edan; Aku merindukan balita semenjak sekian lama. Brie sudah jadi satu wujud kawalan kelahiran yang hebat kerana aku suka kerjaya aku. Aku ketahui dia merupakan sama buat Brie. Apabila aku melihatnya mengimbangi kerjaya kita dengan jadi seseorang ibu- ia merupakan masalah yang sangat meletihkan buat ditonton.

Jadi tiada balita dalam masa terdekat?

Nikki: Aku tentu mahu jadi seseorang bunda sesuatu hari, namun aku tidak mahu saat ini. Aku terletak dalam suasana yang tidak diingini di mana aku berumur 36 tahun serta seluruh orang menegaskan aku," Telur kamu, telur kamu!" Jadi aku mengeras telur aku. Aku pula mengalami aku memiliki PCOS- ia menewaskan kesuburan kamu. Aku menemukan bercak- bercak coklat di wajah aku, jerawat, turun naik berat tubuh, serta keguguran rambut. Aku sesungguhnya cuma mengenali serta sirna. Kamu menyelidikinya, serta tiada ubat. Aku cuma berdoa aku memiliki sebagian telur yang produktif serta aku masih boleh jadi seseorang bunda. Jadi ya, aku berasa semacam seseorang bunda merupakan masa depan aku. Aku tidak tentu berapa lama.

Brie, apa yang awak bangga dengan Nikki?

Brie: keberaniannya. Ia terpaksa melawan banyak pertempuran- bukan cuma dengan perpisahannya namun pula dengan media- dan ia cuma berkata apa yang terdapat di fikirannya. Ia tidak sempat menjauhinya. Ia cuma mengatakan," Ini siapa aku." Serta itu membuatkan aku bangga.

Nikki, soalan yang sama kepada awak.

Nikki: Brie merupakan bunda kick- ass. Aku memandang Birdie, serta ia begitu berpendidikan, baik, serta lucu, serta aku ketahui di mana asalnya- itu Brie. Aku sangat bangga kerana ia merupakan bunda yang sangat hebat ini serta pula duduk di ruang dewan bersama aku. Ia merupakan Wonder Woman sebenar.

Di manakah kamu berharap terletak dalam tempoh 5 tahun?

Nikki: Aku fikir kita hendak mengambil jenama kita- kerajaan kita- kepada bilangan tertentu yang kita terdapat di kepala kita; itu sesungguhnya di papan penglihatan kita. Namun bukan cuma bahawa kami mahu jenama kami menemukan nombor tertentu; jenama kami memiliki tujuan. Kami sentiasa bersusah payah, serta aku tidak boleh menunggu hari kala syarikat kami lagi padat jadwal dengannya, jadi kami bisa kembali lagi.

Brie: Kami mahu membayarnya ke hadapan. Kami tidak dibesarkan dengan seluruh wang ini, serta kami mau menolong perempuan di segala dunia dengan berikan mereka kesempatan semacam yang diberikan kepada kami. 

Bella Twins Bicara Perpisahan, Isu Kesuburan, serta Gimana Mereka Nyaris Tidak Jadi Superstar WWE. There are any Bella Twins Bicara Perpisahan, Isu Kesuburan, serta Gimana Mereka Nyaris Tidak Jadi Superstar WWE in here.